بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اگر جباری را کنار نگذاشته بودند،شاید .....!

http://upload7.ir/imgs/2014-02/90208464078704349279.jpg

 

اگر ابتدای فصل مجتبی جباری را کنار نمی گذاشتند؛شاید یکی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال تا پایان این فصل ضمن زدن رکوردهای دهان پرکن،بر ویترین جامهای متعدد مدیرعامل فعلی تا چند روز آینده جام دیگری اضافه میکردند!
 اگر ابتدای فصل مجتبی جباری را کنار نمی گذاشتند؛شاید مجتبی جباری الان تعداد گلهایش را به مرز بازیکنانی چون صفر ایرانپاک،حسین کلانی نزدیک  کرده بود و خودش و باشگاهش را نیز در این زمینه صاحب رکورد بی نظیری کرده بود!
اگر ابتدای فصل مجتبی جباری را کنار نمی گذاشتند شاید در این فوتبالی که از داشتن اسطوره های اصیل و واقعی تهی شده،بازیکنی قد علم میکردکه در تمام زمینه ها صاحب یک رکورد عالی شده بود و حداقل آبشن های یک اسطوره واقعی و اصیل وکارنامه دار به صورت واقعی و پرو پیمان با خود یدک میکشید.آنوقت کسانی که حکم به برکناری وی داده بودند با افتخار اعلام میکردند که جباری بازیکن ساخته و پرداخته شده دوران مدیریت ما بوده و ما سازنده یکی از بازیکنان تاریخ ساز این مملکت در طول دو دهه اخیر بوده ایم!
اگر ابتدای فصل مجتبی جباری را کنار نمی گذاشتند؛شاهد بازی های تماشاگر پسندتری از استقلال بودیم و جذابیت و پر گل بودن دیدارهای استقلال هیچ استقلالی و حتی فوتبالدوستی را با هر دلیل و مشکلی پای جعبه جادوی نمی نشاند و استقبال تماشاگران از بازیهای این فصل استقلال خیلی بیشتر از این صحبتها بود!
اگر ابتدای فصل مجتبی جباری را کنار نمی گذاشتند؛امیر قلعه نویی برای ترمیم نقاط ضعف تیمش دست به دامان یک مشت بازیکن زپرتی با سابقه مشخص نمیشد و این همه انتقاد و اعتراض را در هر بازی از سوی تماشاگران تیم بخاطر استفاده از آنها به جان نمی خرید!
اگر ابتدای فصل مجتبی جباری را کنار نمی گذاشتند؛شاید درهمین زمانی که این مطلب نوشته میشود تکلیف قهرمان لیگ مشخص شده بود و تا چند روز آینده دومین جام نیز به ویترین افتخارات باشگاه استقلال اضافه میشد!
و اما ...
اگر ابتدای فصل مجتبی جباری را کنار نمی گذاشتند؛شاید استقلال ابتدای این فصل به سومین ستاره آسیایی خود دست پیدا کرده بود و دیگر نه تماشاگری نبود فرهاد مجیدی را بهانه میکرد،نه بازیکنی دلارهای تیم های عربی،نه مدیری به فکر استعفای انتهای فصل می افتاد و تیم الان برای هماهنگی بازیکنان کمکی و بالا بردن آمادگی بدنی بازیکنان در این مقطع به اردوی کیش نیاز پیدا میکرد و در تهران تمریناتش را ادامه می داد و نه امیر قلعه نویی خسته و این همه تنها شده بود!
خلاصه اگر جباری را کنار نگذاشته بودند،شاید نماد چهارتایی ها با بالا آمدن رتبه جهانی استقلال یکی میشد و همگی سر خوش از این همه موفقیت به دنبال چهارمین ستاره آسیایی تیم 44 جهان بودیم!
البته فقط شاید .....                                              »» امیر خادم _ یاشار««


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 11 / 1392برچسب:استقلال تهران,مجتبی جباری,استقبال تماشاگران,فوتبال جذاب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com